Massor av knappar på tradera

Har lagt upp massor av knappar på tradera med utgång måndag kväll. Ta gärna en kik om du behöver knappar.
Det är ett för mig helt nytt knapparti som jag hämtade i helgen som var och det finns sååå fina varianter. Varför kan man aldrig se sig riktigt mätt på knappar? När man tror att man har sett den vackraste knappen i hela världen så kommer det en ny variant som slår allt det man tidigare har sett. Knappar står onekligen för mycket av det vackra världen har att erbjuda. Nu lät jag som en riktig nörd, men ärligt talat; det kan jag nog vara i många avseenden! *skrattar*.
Det finns såväl glasknappar, plastknappar, pärlemorknappar, läderknappar och äkta nötstensknappar upplagt. (de flesta är dock plast och gjutmaterial). Totalt är det 127 knappauktioner.
Några bildexempel här, men se fler under mitt nick Tigerironlady på tradera.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0